HVH Systems BV
Eegene 101
9200 Dendermonde

BE0474.722.354

Functionaliteiten

Ontdek de features die passen bij jouw onderneming:

Opmaak en versturen van verkoopfacturen, bestelbons, leveringsnota's, offertes, werkbonnen
Van ieder type document (offerte, bestelbon, .... ) kan uitgegaan worden om automatisch te factureren. De verschillende types documenten zijn vergelijkbaar uitgewerkt (en daardoor herkenbaar eenvoudig) met specifieke redeneringen per soort document.

Automatisch Versturen van uw documenten

Mails sturen van uw documenten

Versturen van verkoopfacturen (pdf en ubl) via mail en voorbereiding voor Peppol - Andere types documenten (offertes, leveringsnota's, ...) en rappels kunnen per mail verstuurd worden.

Opvolgen van de betalingen

Facturen: markeren als betaald (direct of achteraf) Lijsten van openstaande en/of vervallen facturen en markering in rood in de algemene factuurlijst. Automatisch beheer van rappels en manuele selecties mogelijk.

Werkbonnen

Eenvoudig, uitgebreide functies
Noteren van de werken, toevoegen van materialen. Mogelijkheid om het werk per werknemer te noteren. Factureren van het werk. Geschikt voor werven en voor werk met naservice (herstellingen, onderhoud). Versturen van sms om te melden dat werk klaar is. Werkplanningen op agenda.

Integratie accountant

Eenvoudig, tijdbesparend, automatisch
Tijdbesparend voor u en voor uw boekhouder: verkoopfacturen worden naar uw boekhoudprogramma (bij u of/en bij uw boekhouder) gestuurd en worden hierin automatisch verwerkt. Mogelijk gemaakt door onze genormaliseerde technische uitwerking. U kan direct doorsturen of achteraf gegroepeerd.

Artikelbeheer

Met inventaris, stockbeheer, integreerbare excell-lijsten, ...
Artikelbeheer, automatische selectie van artikels voor uw documenten, inventarisopmaak, mogelijkheid tot stockbeheer, importeren van excell-lijsten van uw leverancier(s), link met artikellijsten van uw leverancier(s) voor opmaak van offertes, ...

Agenda's

Plannen van het werk
Toewijzen van aangelegde werkbonnen aan de agenda van 1 of meer werknemer(s). Overzicht per dag, week, maand, per werknemer of voor alle werknemers samen.

Retailverkoop

Met barcodelezer en ticketprinter.
Kastickets maken. Snel en automatisch toevoegen van artikels, al dan niet met barcodelezer; kasticket afdrukken; labels maken voor op artikels en op winkelrekken. Overzichtlijst kastickets en automatisch maken van facturen op basis van één of meer kastickets.

Gebruikers

Met instelbare rechten
Iemand met administratorrechten kan gebruikers toevoegen en rechten vastleggen per functionaliteit: volledig beheer, raadplegen of geen inzage.

Sectoriële integraties

programmaties specifiek voor uw beroep
Car-pass (garages) Plantenpaspoort (plantenkwekerijen) Onderhoudsrapport (Airco) Nieuwe wetgeving medecontractant (aannemers) - Barcodelezer, ticketprinter, labelafdruk (retailverkoop) Projectopvolging, dossiers (met vorderingsstaten)

Programmaties op maat

Op vraag van de klant kunnen ontwikkelingen worden voorzien
programmaties op maat: gaande van extra functies in HVHNOTES tot ontwikkelingen van ganse programma's zoals Constructix voor bouwbedrijven (werfopvolgingen met vorderingsstaten)

Overzichtlijsten, zoekfilters, statistieken

Overzichten met totalen
Zoekfilters: periodisch, per klant, of andere relevante zoekfunctie. Lijstoverzichten van artikels, verkopen, enz..: inclusief bedragen en totalen. Statistieken: maandelijkse vergelijking van omzet.

Beheer van periodische items

Planning vastleggen voor onderhoud en verlenging van licensies (oa software). Automatisch maken van werkbonnen en facturen, individueel en gegroepeerd. Agendaplanningen voor onderhoud (technische beroepen).

Beheer van serienummers

Inscannen van het artikelnummer en van alle serienummers van dit artikel. Verkoopticket aanmaken door inscannen van het nummer. Bewaren van het verkochte serienummer.

Uitgebreid offertebeheer

- titels en subtitels tot 3 niveau's mogelijk - selectie van artikelen uit leverancierslijsten of uit een interne artikelenlijst - mogelijkheid tot digitale ondertekening - opslag van documenten bij de offerte (foto's, excell-lijsten, plannen, ... ) - digitaal maken van schetsen

Importeren van gegevens van uw leveranciers

Import van excell-lijsten van klanten, leveranciers, artikelen, .... . En als de leverancier het mogelijk maakt, dan werken wij de beschikbaar gestelde links (API's) uit: artikelen worden dan bijgewerkt, ... .